Partner ze sprzedaży usług home.pl otrzymuje do 30 proc. ceny transakcyjnej i 20 proc. ceny usługi po odnowieniu jej przez klienta. Program nie jest ograniczony czasowo, a prowizja wypłacana może być wielokrotnie – za każdy kolejny opłacony abonament, w którym klient pozyskany przez partnera korzysta z usług home.pl. Według dostawcy nowy program to ciekawa możliwość dodatkowego zarobku dla firm świadczących usługi internetowe oraz blogerów i portali internetowych.

Program partnerski skierowany jest przede wszystkim do doświadczonych użytkowników, takich jak webdeweloperzy, graficy, programiści czy sklepy komputerowe, jednym słowem do osób i firm oferujących usługi internetowe klientom końcowym.

Oferujemy szeroki wachlarz usług internetowych dla polecających – od domen i hostingu po sklepy internetowe i certyfikaty SSL – mówi Marcin Kuśmierz, prezes zarządu home.pl. – W trakcie współpracy, partner otrzymuje prowizję przez cały okres, w którym klient końcowy korzysta z zakupionych usług. Może więc zarabiać bez ograniczeń, na każdym kolejnym odnowieniu abonamentu przez pozyskanego klienta.

Jak wziąć udział?

Partner zgłasza się do programu za pośrednictwem strony polecaj.home.pl. System informatyczny odnotowuje każdą transakcję na poczet partnera niezależnie od tego, czy klient zdecyduje się na zakup usługi za pośrednictwem bannera na stronie, linku, czy przesłanego kodu. Dostęp do informacji o sprzedanych usługach możliwy jest poprzez indywidualny panel online. Umożliwia on wgląd w takie dane jak: status opłacenia usługi, terminy opłat, oraz informacje o upgrade’ach usług zakupionych przez klienta. Raz w miesiącu, na podstawie wyliczeń widocznych w panelu, partner wystawia fakturę i otrzymuje od home.pl należną prowizję.

– Oprócz dedykowanego panelu, uruchomiliśmy także specjalny  zespół wraz z oddzielną infolinią i adresem e-mail do obsługi kanału partnerskiego. Obecnie prawie 100 proc. usług sprzedawane jest bezpośrednio do klienta końcowego poprzez serwis home.pl. Rozwój kanału partnerskiego pozwoli nam dotrzeć do klientów, którzy podejmują decyzje o zakupie usługi internetowej korzystając z bezpośredniej rekomendacji naszych partnerów – mówi przedstawiciel home.pl.

Rozszerzony zakres umowy partnerskiej

Do końca maja br. w ramach programu home.pl, partner mógł oferować usługi hostingu, sklepów i poczty. Z początkiem miesiąca do oferty włączone zostały usługi domen i certyfikatów SSL. W przyszłości program zostanie poszerzony, m.in. o serwery dedykowane i serwery VPS. home.pl udostępni partnerom szereg dodatkowych narzędzi ułatwiającym pozyskanie klientów, m.in. dedykowane promocje do wykorzystania wyłącznie w kanale pośrednim. Do tej pory z programu afiliacyjnego skorzystało ponad 300 partnerów, którzy sprzedali ponad 2200 usług. Suma wypłaconych prowizji z tego tytułu przekroczyła 150 tysięcy złotych.