HappyDay zawieszony
Biznes zakupów grupowych nie kręci się ostatnio tak dobrze jak jeszcze rok temu. Z sieci znika należący do Agory serwis HappyDay.pl.
HappyDay zamknięto 2 stycznia. Według Wirtualnemedia.pl liczba użytkowników portalu stopniała od I kw. do sierpnia 2012 r. o ponad połowę, z 300-365 tys. do 145 tys. Nie jest to pierwszy przypadek, gdy operator serwisu zakupów grupowych zwinął interes. Zamknięto m.in. okazje.rp.pl i Klub Okazji.pl.
Dużo mniejszą popularnością niż rok czy dwa lata temu cieszą się także najczęściej odwiedzane serwisy. W ciągu roku, licząc od listopada 2011 r., liczba użytkowników Groupona w Polsce spadła o ponad jedną trzecią (z 3,5 mln do 2,23 mln), a należącego do Allegro portalu Citeam.pl o 60 procent (z 2,4 mln do 962 tys.). Dane pochodzą z Megapanela PBI/Gemius.
Podobne aktualności
Groupon w nowych barwach
Serwis zrywa z wizerunkiem zakupów grupowych. Wygląda i zachowuje się inaczej.
Allegro zamknie Citeam
Lider polskiego e-handlu likwiduje swój serwis zakupów grupowych. Z dniem 1 kwietnia Citeam zakończy działalność.
Zakupy grupowe tracą
Z polskiego rynku ubyło 113 serwisów zakupów grupowych. Obecnie jest ich 68 - ustalił serwis GoDealla.pl.