W dokumentach przedstawionych amerykańskiej komisji papierów wartościowych (SEC) serwis znacznie zmniejszył podane wcześniej wyniki sprzedaży – np. przychody za 2010 r. wyniosły nie 713,4 mln dol., jak informowano dotychczas, lecz 312,9 mln dol., natomiast w II kw. 2011 r. na konta firmy wpłynęło 393 mln dol. (wcześniej mówiono o 878 mln dol.).

Skąd taka duża różnica? Okazało się, że opublikowane poprzednio liczby nie uwzględniały prowizji dla firm ogłaszających się na Grouponie, a tylko wartość sprzedanych kuponów. Nowe dane obejmują kwoty, które rzeczywiście trafiły do kasy firmy. Wpływy są jednak nadal mniejsze od kosztów. W I poł. 2011 r. przychody Groupona wyniosły 688,1 mln dol. (po korekcie), a koszty – 906,3 mln dol. Strata netto spółki za I poł. br. to 223,7 mln dol. (8 razy więcej niż rok wcześniej).