Groupon: klienci zaoszczędzili miliard
W ciągu 2 lat od uruchomienia polskiego serwisu Groupona klienci zaoszczędzili na rabatach w sumie 1,1 mld zł, z czego większość w ciągu ostatniego roku – poinformowała spółka.
Według Groupona serwis działa w 33 miastach, współpracuje z kilkunastoma tysiącami partnerów. Codziennie do klientów trafia 50-70 premierowych ofert. Są to przede wszystkim usługi, ale w ub. roku powstała platforma Groupon Shopping, której asortyment obejmuje m.in. elektronikę. Wśród najszybciej wyprzedanych produktów w 2011 r. znalazły się smartfony. Ponad 2 tysiące modeli RedBull Mobile One z Androidem wystawionych za 299 zł zamiast 699 zł znalazło nabywców w ciągu 12 godzin (ofertę przygotowano wspólnie z Playem). Serwis uruchomił także portal partnerski, zainwestował w aplikacje mobilne (dla partnerów i klientów), które umożliwiają korzystanie z serwisu za pomocą smartfonów i tabletów.
Warto dodać, że Groupon w skali globalnej jak dotąd nie wyszedł na plus. W IV kw. 2011 r. spółka miała 65,3 mln dol. straty netto przy przychodach 492,16 mln dol.
Podobne aktualności
Chmura poprawia przychody Oracle’a
Koncern software'owy kontynuuje transformację do chmury. Przychody z usług w tym obszarze w minionym kwartale finansowym wzrosły o ponad 50 proc. Tymczasem klasyczny biznes przeżywa stagnację.
ABC Data: 336 mln zł przychodów w sierpniu
Spółka podała informację o szacunkowych skonsolidowanych przychodach ze sprzedaży w minionym miesiącu.
Dell zwiększył sprzedaż o 1 proc.
Producent pokazał ostatnie wyniki sprzedaży przed połączeniem z EMC.