Google ogłosił kolejny etap inwestycji w biuro firmy we Wrocławiu. Organizuje zespół specjalizujący się w doradztwie i strategii, który będzie współpracował z największymi reklamodawcami w Europie i agencjami reklamowymi. Celem będzie wspieranie ich w rozwoju cyfrowych rozwiązań oraz doradzanie w strategii rozwoju biznesu i marki w internecie.

W marcu br. Google informowało o utworzeniu w oddziale we Wrocławiu nowego zespołu ds. chmury obliczeniowej. Zajmuje się on wdrożeniami chmury u największych klientów firmy w Europie.

W tym roku Google Cloud uruchomił region chmurowy w Polsce. Inwestycja jest warta nawet 2 mld dol. – według nieoficjalnych wyliczeń.

Do nowego teamu ds. doradztwa i strategii we Wrocławiu koncern zamierza ściągnąć ludzi z doświadczeniem w reklamie, mediach, konsultingu, sprzedaży i marketingu, biegle posługujących się różnymi językami obcymi, w tym zarówno zachodnimi, jak i tymi z krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Biuro Google’a we Wrocławiu zostało otwarte w 2007 r. Obecnie zatrudnia ok. 100 pracowników.