Doszło do globalnej awarii komunikatora Slack. Napływają informacje o problemach – głównie z zalogowaniem się do aplikacji, a także z dostępem do usługi na stronie internetowej oraz powolnym działaniu serwisu. Dochodzi też do zakłóceń z wysyłaniem i odbieraniem wiadomości. Slack poinformował, że sprawdza co się dzieje.

Niektórzy klienci mogą mieć problemy z ładowaniem Slacka. Gdy zdobędziemy więcej informacji, udostępnimy aktualizację statusu. Przepraszamy za zakłócenia” – informował serwis ok. dwie godziny temu.

Po południu, mniej więcej w tym samym czasie co w przypadku Slacka, tj. ok. godz. 15, skokowo zwiększyła się także liczba zgłoszeń o problemach dotyczących usług chmurowych AWS. Według serwisu downdetector.com zgłoszenia dotyczą przede wszystkim połączenia z serwerem, a w następnej kolejności konsoli AWS oraz EC2. AWS nie skomentował tej sytuacji.

Napływają też informacje o problemach z Githubem. W niektórych wypadkach serwis ma być zupełnie niedostępny. W komentarzach pojawia się opinia, że problemy Githuba mogą być związane z usługami AWS.