Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
GG Network, właściciel Gadu-Gadu, oraz Grupa Allegro, zintegrują działy sprzedaży i będą wspólnie oferować reklamy w Internecie.
Celem fuzji jest wzmocnienie pozycji obu podmiotów na rynku reklamy online. Chcą na nim odgrywać wiodącą rolę. Grupa Gadu Gadu – Allegro ma łączny zasięg 79,1 proc. (według danych Megapanel PBI/Gemius z maja br.), co daje jej drugą pozycję w polskim Internecie za Google (91 proc.).
Szefem nowego połączonego zespołu zostanie Jacek Makowski, który m.in. zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl. Od marca 2011 roku pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAB Polska.
Podobne aktualności
Zawieszono śledztwo ws. oszustw na kontach Allegro
Napastnik włamał się do ponad tysiąca kont na Allegro i robił zakupy na cudzy rachunek.
41 proc. konsumentów woli kupować elektronikę online
Grupa przywiązana do tradycyjnych sklepów wciąż jest niemała.