Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
GG Network, właściciel Gadu-Gadu, oraz Grupa Allegro, zintegrują działy sprzedaży i będą wspólnie oferować reklamy w Internecie.
Celem fuzji jest wzmocnienie pozycji obu podmiotów na rynku reklamy online. Chcą na nim odgrywać wiodącą rolę. Grupa Gadu Gadu – Allegro ma łączny zasięg 79,1 proc. (według danych Megapanel PBI/Gemius z maja br.), co daje jej drugą pozycję w polskim Internecie za Google (91 proc.).
Szefem nowego połączonego zespołu zostanie Jacek Makowski, który m.in. zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl. Od marca 2011 roku pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAB Polska.
Podobne aktualności
Allegro: koniec z bezterminowym banowaniem klientów
"Ograniczymy liczbę potencjalnych nadużyć" - twierdzi Allegro.