Fujitsu uruchomiło Fujitsu Uvance – nową, globalną markę biznesową.

Jak zapowiedziano, będzie dostarczać rozwiązania z zakresu transformacji cyfrowej, a jej utworzenie jest związane z działaniem producenta na rzecz zrównoważonego rozwoju poprzez innowacje.

7 obszarów działania Fujitsu Uvance
Nowa marka będzie korzystać z technologii i wiedzy Fujitsu proponując klientom ofertę w siedmiu obszarach. Są to segmenty wertykalne określane jako: „zrównoważona produkcja”, „doświadczenie konsumenckie”, „zdrowe życie” i „zaufanie społeczne”. Z kolei gromadzenie danych, budowa synergii między aplikacjami oraz analizy to istota trzech kolejnych obszarów: „cyfrowe zmiany”, „aplikacje biznesowe” i „hybrydowe IT”.

Zdefiniowanie wspomnianych obszarów jest związane z długoterminową wizją firmy i ma być odpowiedzią na wyzwania, które według analiz pojawią się w 2030 r.

Fujitsu przemianowała również swoją „Fujitsu Kawasaki Tower” w Japonii na „Fujitsu Uvance Kawasaki Tower”. Jak twierdzi firma, jest ona „żywym laboratorium”, pokazującym potencjał technologii takich jak biometria, analiza obrazu i in., które odegrają w przyszłości rolę w rozwijaniu siedmiu kluczowych obszarów działalności firmy.

Wraz z marką Uvance, Fujitsu odświeżyło identyfikację wizualną.