Fixit zajął się serwisem Creative’a
Od 1 września krakowska firma prowadzi jedyny autoryzowanym serwis Creative Labs w Polsce.
Umowę z Fixitem zawarł PowerSales International, przedstawiciel Creative’a w Polsce i regionie. Porozumienie weszło w życie 1 września br. Reklamacje wysłane do poprzedniego partnera zostaną załatwione w starym systemie.
Nowa procedura serwisowa jest dostępna w aplikacji RMA pod adresem http://rma.fixit.pl. Można ją pobrać po zarejestrowaniu się i zalogowaniu. Partnerzy korzystający już wcześniej z aplikacji RMA Fixitu nie muszą się ponownie rejestrować.
Informacje i kontakt z serwisem znajdują się na stronie http://www.fixit.pl/zasady-reklamacji-creative.
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Fixit: nowy dyrektor sprzedaży
Przez 18 lat był w Intelu. Ma 24-letnie doświadczenie w branży.