Fixit: nowy dyrektor sprzedaży
Przez 18 lat był w Intelu. Ma 24-letnie doświadczenie w branży.
Stanisław Góralczyk ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu zespołami handlowymi, a także w budowaniu relacji z partnerami.
Stanisław Góralczyk dołączył do Fixit, firmy specjalizującej się w serwisie oraz przed- i posprzedażowej obsłudze klientów. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu jest odpowiedzialny za kreowanie i wdrażanie strategii handlowej, budowanie relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych partnerów oraz nadzór nad aktywnościami marketingowymi.
Od Intela do integratora
Stanisław Góralczyk ma 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu w firmach z branży. W ostatnich latach (2018 – 2020) zarządzał departamentem produktów i usług u integratora specjalizującego się w projektach telekomunikacyjnych – FCA.
Nowy dyrektor w Fixit przez 18 lat (1999 – 2017) pracował polskim oddziale Intela, gdzie przeszedł ścieżkę kariery od wspierania kanału dystrybucyjnego, poprzez zarządzanie współpracą z największymi producentami komputerów osobistych w regionie CEE, po dyrektora sprzedaży Client Computing Group w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Zarządzał też zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż na rynku konsumenckim oraz projektami wspierającymi marketingowo ten biznes.
Stanisław Góralczyk studiował na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Podobne aktualności
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.
Czego chcą klienci w czasach zarazy?
Covid zmienił preferencje klientów. Oto, co ich obecnie interesuje oraz wskazówki co robić, aby zadbać o lojalność nabywców w czasach „nowej normalności”.
„Prawo do naprawy” przyprawia dostawców o ból głowy
W 2021 r. wejdą w życie nowe wymagania dotyczące naprawy elektroniki. Mogą okazać się problemem dla producentów i małych serwisów.