Stanisław Góralczyk dołączył do Fixit, firmy specjalizującej się w serwisie oraz przed- i posprzedażowej obsłudze klientów. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu jest odpowiedzialny za kreowanie i wdrażanie strategii handlowej, budowanie relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych partnerów oraz nadzór nad aktywnościami marketingowymi.

Od Intela do integratora

Stanisław Góralczyk ma 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu w firmach z branży. W ostatnich latach (2018 – 2020) zarządzał departamentem produktów i usług u integratora specjalizującego się w projektach telekomunikacyjnych – FCA.

Nowy dyrektor w Fixit przez 18 lat (1999 – 2017) pracował polskim oddziale Intela, gdzie przeszedł ścieżkę kariery od wspierania kanału dystrybucyjnego, poprzez zarządzanie współpracą z największymi producentami komputerów osobistych w regionie CEE, po dyrektora sprzedaży Client Computing Group w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Zarządzał też zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż na rynku konsumenckim oraz projektami wspierającymi marketingowo ten biznes.

Stanisław Góralczyk studiował na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.