Facebook idzie dalej w e-handel
Pomoże mu w tym Instagram.
Instagram ma wprowadzić aplikację, która umożliwiałaby użytkownikom zakupy na kontach firmowych – sklepów i marek obecnych w serwisie społecznościowym – twierdzi the Verge. Pozwalałaby także na przeglądanie ofert. Klienci mieliby w czym wybierać, bo na Instagramie jest 25 mln kont firmowych. Co najmniej jedno z nich śledzi 80 proc. użytkowników, co znacznie ułatwiłoby producentom dotarcie do masy potencjalnych klientów. Instagram ma 1 mld użytkowników. Póki co jednak nie jest pewne, czy pomysł zostanie wprowadzony w życie. Od mniej więcej dwóch lat możliwe są już zakupy za pośrednictwem Instagrama poprzez oznaczanie produktów na zdjęciach i przekierowywanie do e-zakupów.
Podobne aktualności
Co piąta firma w Polsce nie ma systemu do automatyzacji zakupów
Dla 73 proc. firm najważniejsza przy wyborze systemu zakupowego B2B jest łatwość integracji i wdrożenia.
Nowe przepisy w polskim e-handlu w 2024 r.
Wejdą w życie regulacje, które nakazują Allegro, Amazonowi i in. raportowanie skarbówce transakcji sprzedawców.