Exclusive Networks Poland dystrybutorem amerykańskiej marki
„Kontynuujemy wieloletni plan umocnienia pozycji lidera VAD wśród systemów Pro AV i UC” – komentuje menedżer dystrybutora.
Urządzenia DTEN to rozwiązania all-in-one, czyli mają wbudowane kamery, głośniki, mikrofon i komputer w wyświetlaczu wielodotykowym.
Portfolio Exclusive Networks Poland w zakresie profesjonalnego AV i Unified Communications wzbogaciło się o rozwiązania amerykańskiej firmy DTEN.
Producent działa od 2015 r. Specjalizuje się w tworzeniu technologii komunikacyjnych do współpracy zespołowej. Cechują je funkcje all-in-one, łatwość wdrożenia i obsługi (plug-and-play) oraz duża wydajność. Są to rozwiązania certyfikowane dla platformy Zoom, przeznaczone zarówno do biurowych sal spotkań (z ekranami o przekątnej do 75 cali), jak też mniejsze urządzenia zaprojektowane do home office oraz akcesoria.
„Kontynuujemy nasz wieloletni plan umocnienia pozycji lidera VAD wśród systemów Pro AV i UC. W ubiegłym roku dołączyliśmy do naszej oferty dystrybucyjnej platformę Zoom. Teraz idziemy krok dalej i uzupełniamy ofertę Zoom o natywne rozwiązania sprzętowe” – tłumaczy Paweł Jachimczyk, Business Unit Manager w Exclusive Networks Poland.
Product Managerem marki DTEN w Exclusive Networks Poland została Daria Pietruszka.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.