Aktualna strategia szkoleń Evera zakłada realizację krótkich (trwających około godzinę) prezentacji dostępnych w Internecie, skoncentrowanych na określonej tematyce. Dzięki temu producent liczy na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Webinaria będą przeznaczone nie tylko dla resellerów, lecz także dla ich klientów. Powinno to zwiększyć zaufanie do marki i przekonać użytkowników o wysokiej jakości oferowanych rozwiązań.

Dotychczas Ever prowadził szkolenia tylko stacjonarne, skierowane głównie do instalatorów i specjalistów branży elektrotechnicznej.

– Dzięki webinariom chcielibyśmy wesprzeć resellerów oraz ich kontrahentów w lepszym poznaniu oferty zasilania awaryjnego oraz w przystępny sposób pokazać korzyści ich stosowania – wyjaśnia Marek Bigaj, prezes Evera.

Według badań przeprowadzonych przez producenta wśród uczestników dotychczasowych szkoleń oraz zainteresowanych nimi w przyszłości, 42 proc. preferuje webinaria, ponieważ nie mają oni czasu na stacjonarne, całodniowe zajęcia. Natomiast 52 proc. respondentów chciałoby uczestniczyć w webinariach, jak również w szkoleniach stacjonarnych, by móc spotkać się z przedstawicielami firmy, porozmawiać i poznać ich osobiście.
 
Ever zapowiada rozwój szkoleń online, jak również szkolenia stacjonarne w przyszłym roku w kilku głównych miastach Polski.