Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku podtrzymał decyzję ws. rozliczeń VAT Eurotela za cały 2013 r. Wydał ją w listopadzie 2018 r. pomorski UCS. W lipcu 2018 r. spółka informowała o otrzymaniu protokołu pokontrolnego. Skarbówka utrzymuje, że niektóre faktury sprzedaży w sprawdzanym okresie dokumentują fikcyjne zdarzenia.

Spółka poinformowała, że na początku listopada br. uregulowała wskazane w decyzji zobowiązanie w łącznej wysokości ponad 1,6 mln zł wraz z odsetkami. Nie zgadza się natomiast z ustaleniami skarbówki. Zapowiada złożenie skargi do WSA. Twierdzi, że dostawca towarów dla spółki, któremu zarzuca się uczestniczenie w łańcuchu dostaw, nie mógł nabyć prawa do dysponowania towarem i tym samym rozporządzanie nim nie mogło być przeniesione na spółkę. 

Eurotel prowadzi sieć salonów iDream, o statusie Apple Premium Reseller, serwisy naprawy sprzętu Apple'a, a także salony stacjonarne T-Mobile i Play. Łącznie jest to ponad 200 punktów sprzedaży.

W 2018 r. Eurotel zawiązał rezerwę na ewentualne koszty wynikające z nieprawomocnej decyzji UCS (w ub.r. spółka oceniała, że może być zobowiązana do zapłaty ok. 2,6 mln zł). Ostatnia decyzja IAS nie będzie miała wpływu na wyniki finansowe w br.

W I poł. 2019 r. Eurotel wypracował 172,7 mln zł przychodów ze sprzedaży, tj. o ok. 1,4 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Zysk netto wzrósł do 7 mln zł z 4,9 mln zł w ub.r.