Kara jest związana z promocją w e-sklepie euro.com.pl pod hasłem „Darmowa dostawa tylko do piątku”. Według reklamy klient nie płacił za dostawę, jeśli zdecydował się na zakup do najbliższego piątku. Jednak, jak stwierdził UOKiK, oferta nie była ograniczona czasowo. Ponawiano ją w każdy poniedziałek, od czerwca 2012 r. do lutego 2013 r. Zdaniem UOKiK detalista wprowadził klientów w błąd, przez co mogli oni dokonać zakupu, na który by się nie zdecydowali, gdyby nie darmowa dostawa. – Nie można informować konsumenta o cechach, których dana oferta nie posiada. Ważne, aby konsument wiedział, kiedy zaczyna się i kończy okres promocji, ponieważ jest to ten szczególny czas, kiedy podejmuje on decyzję. Uznaliśmy, że Euro-net wprowadzał w błąd co do wyjątkowości, atrakcyjności oferty – mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik UOKiK.

Prezes UOKiK uznała, że była to nieuczciwa praktyka rynkowa, a Euro-net naruszał zbiorowe interesy konsumentów. Przedsiębiorca został ukarany kwotą 515 365 zł. Nie stosuje już zakwestionowanych działań. Decyzja nie jest prawomocna.