Epson ugości partnerów na zamku
W dniach 20 – 22 maja na zamku w Pułtusku odbędzie się coroczne spotkanie partnerów handlowych Epsona oraz przedstawicieli dystrybutorów.

Podczas pierwszego dnia producent podsumuje rok finansowy, przedstawi plany na kolejny rok oraz strategię dla wszystkich grup produktowych. Swoje wystąpienia potwierdzili: Krzysztof Modrzewski – National Sales Manager, Jeroen van Beem – Regional Sales Manager Eastern Europe, Renato Vincenti – Marketing Development Manager.
Drugi dzień będzie poświęcony nowym urządzeniom Epsona. Podczas warsztatów z podziałem na grupy produktowe uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi funkcjami oferowanych linii i modeli. Wśród nich są m.in. maszyny WorkForce, które oprócz funkcji druku i skanowania umożliwiają integrację z systemami zarządzania dokumentacją (DMS). Osobnym zagadnieniem będzie wykorzystanie obrazu w komunikacji biznesowej i edukacji z pomocą projektorów opartych na technologii 3LCD (zaprezentowane zostaną urządzenia przenośne, krótkiego rzutu i instalacyjne). Podczas warsztatów nie zabraknie nowości dla partnerów działających na rynku poligraficznym. Jak zapowiada producent, podczas spotkania na zamku będzie także czas na rozrywkę.
Patronem medialnym wydarzenia jest CRN Polska.
Podobne aktualności
26 mln drukarek wjechało na rynek w III kw. 2020 r.
Zakupy tanich urządzeń do domu powodują dawno nie widziane wzrosty sprzedaży.
Koronakryzys nie odpuszcza na rynku druku
Dołek w II kw. br. okazał się jeszcze głębszy niż w I kw. br., ale jeden z producentów odnotował aż 40 proc. wzrostu.
Zmiany na rynku druku atramentowego
Są urządzenia, które lepiej schodzą w dystrybucji w czasach Covid-19.