Epson ugości partnerów na zamku
W dniach 20 – 22 maja na zamku w Pułtusku odbędzie się coroczne spotkanie partnerów handlowych Epsona oraz przedstawicieli dystrybutorów.
Podczas pierwszego dnia producent podsumuje rok finansowy, przedstawi plany na kolejny rok oraz strategię dla wszystkich grup produktowych. Swoje wystąpienia potwierdzili: Krzysztof Modrzewski – National Sales Manager, Jeroen van Beem – Regional Sales Manager Eastern Europe, Renato Vincenti – Marketing Development Manager.
Drugi dzień będzie poświęcony nowym urządzeniom Epsona. Podczas warsztatów z podziałem na grupy produktowe uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi funkcjami oferowanych linii i modeli. Wśród nich są m.in. maszyny WorkForce, które oprócz funkcji druku i skanowania umożliwiają integrację z systemami zarządzania dokumentacją (DMS). Osobnym zagadnieniem będzie wykorzystanie obrazu w komunikacji biznesowej i edukacji z pomocą projektorów opartych na technologii 3LCD (zaprezentowane zostaną urządzenia przenośne, krótkiego rzutu i instalacyjne). Podczas warsztatów nie zabraknie nowości dla partnerów działających na rynku poligraficznym. Jak zapowiada producent, podczas spotkania na zamku będzie także czas na rozrywkę.
Patronem medialnym wydarzenia jest CRN Polska.
Podobne aktualności
Epson AM-C400 i AM-C550 – nowe atramentówki A4 dla biznesu
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free. Nowa linia drukarek atramentowych A4 Epsona jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dużo drukują. Ich ekonomiczność wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Papier czy ekran na lekcjach? Badanie Epson w polskich szkołach
Epson i fundacja Instytut Edukacji Pozytywnej podsumowali wielomiesięczną współpracę w ramach programu "Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0". Opublikowali wyniki badania dotyczącego drukowania w szkołach.