Rozbudowa polskiego oddziału Epsona objęła różne segmenty produktów i usług. Nowi pracownicy to często osoby znane już partnerom z innych firm. Oto ich nowe role (w kolejności alfabetycznej).

Emilia Abłażewicz dołączyła do Epsona w listopadzie ub.r. na stanowisko Inside Sales Specialist w zakresie rozwiązań i urządzeń do druku w sektorze konsumenckim. Wcześniej była PM w firmie Fotorama.

Konrad Bartol, jako Account Manager Video Projectors powiększył zespół odpowiedzialny za projektory i rozwiązania do wizualizacji, w tym ofertę do kina domowego, edukacji i biznesu. Ma 23 lata doświadczenia zawodowego. W Epsonie jest od sierpnia ub.r. Poprzednio ponad 8 lat spędził w Samsungu jako Key Account Manager, m.in. zarządzając sprzedażą produktów RTV i AGD.

Dariusz Czernicki na stanowisko BS Technical Sales Specialist CEE w Epsonie trafił w lipcu ub.r. z Etisoft. Drukarkami etykiet ColorWorks i urządzeniami fiskalnymi zajmuje się zarówno w ramach przed, jak i posprzedażowego wsparcia technicznego.

Michał Kolasa w roli Corporate Account Managera odpowiada za kontakty i bieżące wsparcie korporacyjnych i instytucjonalnych klientów końcowych. Do Epsona przeszedł w maju ub.r. z Konica Minolta Bussiness Solutions, gdzie pracował przez 11 lat, zajmując się kluczowymi klientami. Wcześniej był w Arcusie.

Andrzej Piekuciński jako Service & Support Manager CEE wspiera odbiorców produktów Epsona. Obszar jego odpowiedzialności obejmuje kierowanie zespołem serwisu i wsparcie posprzedażowego w regionie. Ma doświadczenie w zakresie takich działań już od 1995 r. W Epsonie jest od sierpnia 2022 r. Poprzednio był m.in. przez 7 lat związany z Sharpem i 12 lat z Canonem.

Irina Sivograkova w roli Sales Office Administrator zajmuje się zarządzaniem biurem firmy, logistyką wysyłek egzemplarzy testowych i bieżącą pomocą członkom zespołu. Pracowała wcześniej przez 5 lat w kijowskim biurze Epsona. W Polsce jest od kwietnia ub.r.

Agata Zbrożek-Kościelny w lipcu ub.r. zasiliła zespół marketingu Epsona jako Marketing Services Specialist. Jej najważniejsze zadania to wspieranie sprzedaży, współpraca z agencjami oraz koordynacja i komunikacja zaplanowanych działań. Ma doświadczenie w pracy w marketingu dla globalnych korporacji, w tym Microsoftu, gdzie spędziła 8 lat, w tym 4 lata na stanowisku Global Marketing Coordinator.