Epson: nowy program wsparcia klientów
Program Epsona o nazwie CoverPlus365 obejmuje wsparcie klientów przed i po sprzedaży.

W ramach CoverPlus365 klienci mogą skorzystać z pomocy fachowców Epsona, począwszy od porad i informacji przed sprzedażą, po instalację i integrację sprzętu. Oferta obejmuje także szkolenia. W celu ograniczenia przestojów w razie awarii, zapasowy sprzęt i podzespoły – projektory, lampy, filtry – będą przechowywane w magazynach klientów.
Producent zakończył pilotaż usługi w Wielkiej Brytanii, teraz została ona poszerzona na całą Europę.
Podobne aktualności
Papier czy ekran na lekcjach? Badanie Epson w polskich szkołach
Epson i fundacja Instytut Edukacji Pozytywnej podsumowali wielomiesięczną współpracę w ramach programu "Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0". Opublikowali wyniki badania dotyczącego drukowania w szkołach.
Epson podsumowuje targi Technologii Tekstylnych i Odzieżowych ITMA 2023
Zakończone w zeszłym tygodniu w Mediolanie ITMA 2023 to największe międzynarodowe targi Technologii Tekstylnych i Odzieżowych, które odbywające się co cztery lata od 1951 r. Na stoisku Epson Como Printing Technologies zaprezentowano przykłady wykorzystania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, w tym druku cyfrowego, we włoskim przemyśle tekstylnym.
Raport Futuresource potwierdza: Epson umacnia swoją pozycję jako lider rynku projektorów w Polsce.
Epson, światowy lider w dziedzinie technologii projekcyjnych, autor technologii 3LCD, z dumą ogłasza pojawienie się oficjalnych wyników raportu Futuresource za I kwartał kalendarzowy 2023. To pozwala nam podsumować cały rok fiskalny 2022, który Epson zakończył 31 marca.