Efektowny Adobe
Adobe Systems zaprezentował Adobe After Effects 5.0 - nową wersję programu do tworzenia animowanej grafiki i efektów wizualnych

Adobe Systems zaprezentował Adobe After Effects 5.0 – nową wersję programu do tworzenia animowanej grafiki i efektów wizualnych. Adobe After Effects 5.0 ma ponad 100 nowych cech i rozszerzeń, które ułatwią profesjonalistom tworzenie atrakcyjnej grafiki do wykorzystania w filmie, wideo, multimediach i Internecie. Pełna lista nowych funkcji jest dostępna na stronach Adobe pod adresem www.adobe.com/aftereffects.
Adobe After Effects 5.0 dostępny jest w dwóch wersjach. Wersja Standard zawiera te spośród narzędzi do tworzenia kompozycji i efektów 2D i 3D, których najczęściej potrzebują zawodowi twórcy animowanej grafiki i projektanci stron WWW. Pakiet Production Bundle jest przeznaczony dla artystów wykorzystujących efekty wizualne oraz projektantów animowanej grafiki, którzy potrzebują – oprócz wszystkich narzędzi zawartych w wersji Standard – większych możliwości kluczowania obrazu i definiowania ruchu oraz dodatkowych funkcji zniekształcających, efektów dźwiękowych i trójwymiarowych, 16-bitowego koloru w każdym kanale, wektorowych narzędzi malarskich i generowania grafiki w sieci.
Program Adobe After Effects 5.0 dla Windows i Macintosha wersji Standard będzie kosztował 3470 zł (sugerowana cena detaliczna), a Production Bundle – 8530 zł. W ciągu pierwszych 120 dni od rozpoczęcia sprzedaży, użytkownicy wersji Standard 3.x lub 4.x będą mogli wymienić je na After Effects 5.0 Production Bundle za 5120 zł. Po dokonaniu rejestracji zakupionego programu, będzie można pobrać pięć bezpłatnych modułów dodatkowych – Card Dance, Card Wipe, Caustics, Wave World i Foam (www.adobe.com/expertcenter/aftereffects/main.html).
Podobne aktualności
Storware w AB
Oprogramowanie do backupu od polskiego producenta będzie dostępne dla wszystkich resellerów dystrybutora.
Dwa strategiczne priorytety firm podbiły wydatki na chmurę do 90 mld dol.
„W miarę jak AI przechodzi z badań do wdrażania na dużą skalę, przedsiębiorstwa coraz bardziej koncentrują się na opłacalności wnioskowania" - twierdzi ekspert.
Sztuczna inteligencja zmienia krajobraz medialny
Sztuczna inteligencja przekształca sposób w jaki ludzie szukają informacji, przy okazji niszcząc model biznesowy wypracowany przez internetowe media.