Według kodyrabatowe.pl najwięcej zakupów elektroniki w sieci jest na początku tygodnia, głównie w poniedziałki (20,08 proc. udziału w całym tygodniu), nieco mniej we wtorek (17,53 proc.), a potem ruch w interesie nieznacznie spada (14,26 proc. w środę). Najmniejszej liczby klientów resellerzy mogą oczekiwać w weekendy, a zwłaszcza w soboty (8,99 proc.).

Powtarzalne zachowania stwierdzono także w przypadku godzin zakupów. Szczególnie popularna jest pora wieczorowa – prawie jedna czwarta kupujących z całej doby (23,7 proc.) uaktywnia się w godz. 20 – 22. Frekwencja powyżej 5 proc. w ciągu godziny utrzymuje się od 10.00 do 23.00. Nieco wyższa (ponad 6 proc.) jest między 11.00 a 12.00 i ok. 15.00.
 
Z analizy kodybatowe.pl wynika, że czas większego popytu na elektronikę jest zgodny z trendem w różnych branżach zakupów online. Analiza przygotowana na podstawie 30 tys. transakcji pokazuje, że internauci najchętniej kupują na początku tygodnia, zwłaszcza w poniedziałki (19,5 proc.). W kolejne dni zainteresowanie zakupami online stopniowo spada, aż do soboty (9,03 proc.). – Dla sprzedawców ważne jest, aby te wahania popytu wyrównać, wykorzystując w swoich działaniach np. promocje, które zwiększą sprzedaż pod koniec tygodnia – mówi Kamil Brożek, Polish Market Manager w Kodyrabatowe.pl. Łączna sprzedaż wieczorna również jest najlepsza w przekroju różnych branż (22,47 proc. w godzinach 20:00 – 22:00).