Do firm oferujących TP-Linka dołączyli AB i Veracomp (o czym niedawno informowaliśmy) oraz ABC Data. Sprzęt bezpośrednio u producenta może także kupować Komputronik, który otrzymał status „Preferowanego Partnera Handlowego”.

Sprzedażą rozwiązań chińskiego dostawcy nadal zajmują się dotychczasowi partnerzy – Inter Projekt i Sunnyline. Tym samym TP-Link ma obecnie pięciu oficjalnych dystrybutorów w Polsce. Dzięki temu sprzęt ma być bardziej dostępny m.in. dla resellerów.

– Zmiany w kanale dystrybucyjnym są spowodowane stale rosnącym popytem – tłumaczy Zdzisław Kaczyk, Distribution Channel Sales Manager w TP-Linku.

Z kolei Mariusz Piaseczny, Marketing Manager firmy, zapewnia: – Bliższa współpraca z najlepszymi w Polsce dystrybutorami zapewni nam nie tylko możliwość łatwiejszego dotarcia do resellerów, lecz także możliwość wspólnej realizacji szeregu projektów marketingowych.