Dystrybucyjna ofensywa TP-Linka
Grono dystrybutorów TP-Linka powiększyło się ostatnio o trzy duże firmy. Komputronik otrzymał status „Preferowanego Partnera Handlowego”.
Do firm oferujących TP-Linka dołączyli AB i Veracomp (o czym niedawno informowaliśmy) oraz ABC Data. Sprzęt bezpośrednio u producenta może także kupować Komputronik, który otrzymał status „Preferowanego Partnera Handlowego”.
Sprzedażą rozwiązań chińskiego dostawcy nadal zajmują się dotychczasowi partnerzy – Inter Projekt i Sunnyline. Tym samym TP-Link ma obecnie pięciu oficjalnych dystrybutorów w Polsce. Dzięki temu sprzęt ma być bardziej dostępny m.in. dla resellerów.
– Zmiany w kanale dystrybucyjnym są spowodowane stale rosnącym popytem – tłumaczy Zdzisław Kaczyk, Distribution Channel Sales Manager w TP-Linku.
Z kolei Mariusz Piaseczny, Marketing Manager firmy, zapewnia: – Bliższa współpraca z najlepszymi w Polsce dystrybutorami zapewni nam nie tylko możliwość łatwiejszego dotarcia do resellerów, lecz także możliwość wspólnej realizacji szeregu projektów marketingowych.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.