Distree XXL
Na początku lutego 2011 r. odbędzie się w Monako dziewiąta edycja imprezy Distree XXL dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców.

W dniach 8-11 lutego 2011 r. odbędzie się w Monako dziewiąta edycja imprezy Distree XXL dla producentów, dystrybutorów i detalistów z regionu EMEA (Europe, Middle East and Africa). Według organizatorów jest ona okazją do nawiązania lub pogłębienia istniejących kontaktów między dostawcami i odbiorcami. Farouk Hemraj, dyrektor Distree Events, twierdzi, że impreza przynosi efekty w postaci setek nowych umów handlowych. W czasie imprezy odbywają się indywidualne spotkania, warsztaty i sesje z ekspertami. Zaplanowano także zawody między dostawcami („60 seconds to convince”) – otrzymają minutę na przekonanie publiczności do swoich produktów. Organizatorzy planują także nowość – Live@Distree, sesję przypominającą telewizyjny show, w którym wezmą udział przedstawiciele licznych firm. W czasie wieczornej gali (EMEA Channel Academy: Awards 2011) zostaną wybrani najlepsi dystrybutorzy i producenci.
W opinii szefa Distree rynek dystrybucji ciągle podlega zmianom. – Pojawiają się na nim nowe firmy i nowe segmenty produktowe – mówi Farouk Hemraj.- Na przykład komu przyszłoby do głowy rok temu, że powstanie rynek akcesoriów do iPadów? Tworzą się firmy wyspecjalizowane w dystrybucji nowych produktów. Trudno też mówić o stabilizacji na rynku dystrybutorów o długiej tradycji działania – wystarczy pomyśleć o wpływie umowy Actebisu i Also na europejski rynek dystrybucji. W Distree XXL bierze udział zwykle ponad 400 uczestników. W tym roku patronat nad spotkaniem objął CRN Polska.
Podobne aktualności
INCOM Group oficjalnym dystrybutorem marki premium – LINDY
LINDY to jeden z wiodących globalnych dostawców kabli i adapterów najwyższej jakości. Oficjalnym dystrybutorem marki został INCOM Group.
Nelro Data partnerem w dystrybucji sieciowych rozwiązań Huawei
Od lipca w ofercie Grupy Nelro Data są przenośne modemy LTE Huawei oraz routery stacjonarne działające w technologii 4G.
Wyniki NTT System – duże wzrosty w dystrybucji
W 2015 r. skonsolidowane przychody NTT System wyniosły 730,9 mln zł, czyli ponad 3 mln więcej, niż rok wcześniej. Wzrósł również zysk netto – z 3,3 mln zł w 2014 r. do 5,8 mln zł, a więc o 76 proc. Jest kilka czynników wyraźnej poprawy.