Distree EMEA 2016: sprzedawać w ekosystemie
Przyszłoroczna konferencja pokazuje zmianę, jaka zachodzi w modelu sprzedaży produktów konsumenckich w regionie EMEA.

Konferencja odbędzie się w dniach 24 – 27 lutego w Monaco. Organizatorzy spodziewają się ponad 1 tys. uczestników – przedstawicieli producentów, dystrybutorów, detalistów z regionu EMEA. Reprezentowanych będzie ok. 200 marek produktów.
Podczas Distree zostaną przybliżone zmiany modelu sprzedaży. Tradycyjny: producent – dystrybutor – detalista jest nadal podstawą konsumenckiego rynku IT w krajach EMEA. Do zwiększenia sprzedaży producenci potrzebują jednak bardziej skomplikowanego i kompleksowego ekosystemu go-to-market. Cały ekosystem będzie obecny na konferencji: obejmuje platformy online, specjalistów od logistyki i dystrybucji, serwisy umożliwiające zakupy grupowe oraz dostawców usług marketingowych.
– Rozpoznawanie marki, modele sprzedaży kanałowej i czas wprowadzenia produktu na rynek to najważniejsze czynniki determinujące sukces – mówi Alexandra Sinson, Event Director Distree EMEA.
W programie przewidziano prezentacje I warsztaty o różnej tematyce. Będzie m.in. mowa o tym, jak nowe sposoby robienia biznesu zmieniają tradycyjną rolę producenta, dystrybutora i detalisty. Nie zabraknie nowych danych z rynku. GfK zorganizuje serie warsztatów, a sesja Contextu skupi się na tym, jak sprzedaż detaliczna będzie ewoluować I rozwijać ofertę produktów “smart”, urządzeń połączonych oraz rozwiązań I usług Internetu rzeczy przeznaczonych dla konsumentów. Szybko rosnące kategorie produktowe, takie jak urządzenia noszone, drony, urządzenia audio oraz do inteligentnego domu, w przyszłym roku będą miały więcej miejsca na ekspozycji.
Podczas konferencji wręczone zostaną nagrody w takich kategoriach jak wschodzące gwiazdy, nowości produktowe, najlepsze marki, dystrybutorzy i detaliści.
Więcej informacji na www.distree-emea.com.
Rejestracja na tej stronie.
CRN Polska jest patronem medialnym Distree EMEA 2016.
Podobne aktualności
Druk 3D: jak trafić do klienta?
W strategii producentów niskobudżetowych rozwiązań druku 3D ważne miejsce zajmuje edukacja najmłodszych i innowacje, dzięki którym ich produkty wyróżniają się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Axis Forum 2016
W Warszawie 6 października odbędzie się doroczna konferencja dla partnerów Axis Communications - „Axis Forum 2016'. W tym roku rozszerzono formułę spotkania.
Huawei rusza do ofensywy w edukacji
W wiedeńskim pałacu Hofburg odbył się Huawei Education Summit 2016. Zaprezentowano możliwości wykorzystania chmury, Big Data, sieci społecznościowych oraz Internetu rzeczy w sektorze edukacji.