Direct eServices weszła na giełdowy rynek NewConnect 12 stycznia. Na zakończenie pierwszego dnia notowań za akcje spółki płacono 2,49 zł, czyli o 91,5 proc. więcej niż w ofercie prywatnej, którą zorganizowano w ub. roku. Przed giełdowym debiutem akcje Direct eServices wyceniono na 1,30 zł. Kupiło je 16 inwestorów, spółka pozyskała w ten sposób 1,1 mln zł. W III kw. 2010 r. wyemitowała także obligacje warte 1,5 mln zł. Pozyskane środki Direct eServices zamierza przeznaczyć na rozwój działalności w oparciu o współpracę z nowymi sieciami handlowymi oraz na rozwój własnej marki Direkt.

Według szacunkowych wyników w 2010 roku spólka wypracowała 7,2 mln zł przychodów i 380 tys. zł zysku netto. Prognoza na 2011 rok zakłada przychody na poziomie 9,8 mln zł i zysk netto w wysokości 860 tys. zł. Oznacza to odpowiednio wzrost o 36 proc. i 126 proc. wobec minionego roku.