Dell EMC zwiększy sprzedaż pośrednią
Do 2020 r. jej udział powinien wzrosnąć nawet do 60 proc. obrotów korporacji.
Wzrost sprzedaży w ciągu 3 lat w kanale partnerskim przewiduje dyrektor handlowy Dell EMC, Marius Haas. Jego zdaniem może on wynieść 55-60 proc. udziału w obrotach firmy w 2020 r. Jednak jak dodał, nie ma określonego celu ani limitu takiego wskaźnika. Obecnie udział sprzedaży pośredniej w Dell EMC wynosi 35 mld dol. rocznie (46 proc. obrotów) – jak poinformował Michael Dell na Dell EMC World.
W ostatnim kwartale Dell EMC zarejestrował 160 tys. transakcji na całym świecie w ramach nowego programu partnerskiego. Marius Haas przyznał, że nie wszystko działa idealnie. „Nie wszystko poszło bezproblemowo w 100 proc., więc jest kilka obszarów, które zdaniem naszych partnerów musimy poprawić." – stwierdził dyrektor.
Podobne aktualności
AB wreszcie ma umowę z Dell EMC
AB ma kontrakt, o który walczyło od 20 lat - oznajmił prezes Andrzej Przybyło.
Szef kanału Della rozstanie się z firmą
Zaskakująca zmiana nie ogranicza się do personaliów. Nastąpi konsolidacja organizacji sprzedażowej Della.