Dell wchłonie EMC w 6-9 miesięcy
Po podpisaniu umowy zakupu EMC za 67 mld dol. Dell już pracuje nad integracją obu firm.
W Dellu za połączenie odpowiada Rory Read, były szef AMD (w Dellu jest od marca br.), który objął funkcję 'chief integration officer’. Dyrektor poinformował amerykańskiego CRN-a, że integracja Della i EMC zakończy się w okresie od 6 do 9 miesięcy po finalizacji transakcji, która jest spodziewana w III kw. 2016 r. Czyli mniej więcej w połowie 2017 r. obie organizacje powinny funkcjonować jak jeden organizm.
Przedstawiciel Della zastrzegł jednak, że każda integracja jest inna. Jego zdaniem najważniejsza w takim procesie jest 'dyscyplina i struktura’, w tym odpowiednie uporządkowanie zespołu. Uspokaja, że Dell przeprowadził już wiele integracji i ma odpowiednie narzędzia.
Dzięki fuzji powstanie gigant, dostarczający przede wszystkim rozwiązania dla przedsiębiorstw. Read twierdzi, że portfolio obu firm dobrze się uzupełnia – Dell mimo rozwoju działki enterprise jest wciąż najmocniejszy w segmencie PC, natomiast EMC w pamięciach masowych, wirtualizacji i oprogramowaniu.
Według dyrektora z taką ofertą, obejmującą także VMware, Pivotal i SecureWorks, nowy konglomerat będzie silnym graczem na różnych rynkach, także w kanale sprzedaży partnerskiej. Wartość uzgodnionej w tym miesiącu transakcji wynosi 67 mld dol. Zgodę na fuzję muszą jeszcze wydać regulatorzy rynku.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.