Dell: Specjalna Edycja laptopów Inspiron
Producent poszerzył ofertę o nowe notebooki w rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Wśród nich są wersje Special Edition wyposażone w wydajne podzespoły.
Nowe modele to Inspiron 14z (14 cali), 15R (15,3 cala) oraz 17R (17 cali). W porównaniu z poprzednimi wersjami laptopy mają odświeżony desing. Wyróżniają je m.in. zaokrąglone krawędzie. Inspiron 14z oraz Inspirony R Special Edition mają wbudowane głośniki Skullcandy.
Inspiron 14z, który będzie dostępny od lipca, według producenta pracuje na baterii do 7 godz. Laptop waży od 1,87 kg. W najgrubszym miejscu mierzy 21 mm. Inspirony 15R oraz 17R mają wymienne kolorowe obudowy. Wersje R Special Edition wyposażono w opcjonalne napędy Blu-ray oraz system dźwiękowy Waves MaxxAudio 4 i głośniki Skullcandy. W urządzeniach zainstalowano także karty graficzne AMD (laptop 15,6-calowy) i nVidii (model 17-calowy). Inspiron 17R Special Edition jest dostępny w konfiguracjach z ekranem full HD (o jasności 400 nitów), wyświetlaczem z matową powłoką lub matrycą full HD 3D. Zaoferowano także modele z dyskiem mSATA SSD.
Przykładowa konfiguracja i cena:
– Inspiron 15R Special Edition: procesor Intel Core i5-3210M, 4 GB RAM-u, HDD 500 GB, karta graficzna AMD Radeon HD 7730M z 2 GB pamięci – 2999 zł.
Ceny pozostałych modeli: Inspiron 14z: -od 2999 zł, 15R – od 2599 zł, 17R – od 2699 zł, 17R Special Edition – od 3599 zł.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.