Dell ProSupport Plus – nowa usługa pomocy technicznej
Producent wprowadził usługę pomocy technicznej obejmującą komputery i tablety.
W ramach ProSupport Plus użytkownicy mają możliwość kontaktu ze specjalistami 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu. Klient może mieć swojego opiekuna ds. technicznych. Naprawa u użytkownika następuje następnego dnia roboczego po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy. Dell oferuje ponadto monitoring, który ma zapobiec problemom i rozpoznać je z wyprzedzeniem. Chodzi np. o automatyczne wykrywanie problemów, zapobieganie awariom, powiadomienia i tworzenie zgłoszeń za pomocą rozwiązania SupportAssist. Wprowadzono samoobsługowe zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi oraz wysyłkę części przez portal TechDirect, aplikację mobilną lub interfejs API. Wsparcie obejmuje także naprawę przypadkowych uszkodzeń spowodowanych przepięciami, upuszczeniem lub zalaniem sprzętu. W razie wymiany dysku twardego klient może zatrzymać „stary” nośnik w celu ochrony danych.
Według danych Della działy IT poświęcają ok. 80 proc. czasu na prace rutynowe i pomoc techniczną, a 20 proc. – na projekty strategiczne. Dzięki automatyzacji działań nowa usługa ma odciążyć firmowe zasoby od rutynowych zadań i zapewnić dłuższy czas bezawaryjnej pracy (czyli zmniejszyć koszty związane z serwisem, awariami, przestojami).
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.