Dell obiecuje partnerom łatwą zmianę
Producent zachęca swoich partnerów do przyłączenia się do programu EMC, obiecując rejestrację transakcji i dostępność produktów już od pierwszego dnia po finalizacji przejęcia EMC.
O gładkim przejściu partnerów do współpracy z nową korporacją, powstałą po fuzji Della i EMC, zapewnił Marius Haas, dyrektor handlowy Della, odpowiedzialny za rozwiązania dla przedsiębiorstw. Zapowiada, że powstanie jeden program w 2017 r. Do tego czasu partnerzy Della będą zachęcani do uczestnictwa w programie EMC. Z kolei szef kanału partnerskiego w EMC, Gregg Ambulos, uważa, że połączony program obu firm będzie podobny do aktualnego programu EMC. Cheryl Cook, szefowa kanału w Dellu, zapewnia, że nowy wspólny program połączy najlepsze cechy programów obu firm. Ostatnio Dell wprowadził zmiany, zachęcając do poszerzania bazy klientów i zwiększając rabaty dla przedsiębiorców, którzy pozyskają nowych klientów w obszarze rozwiązań sieciowych. Z kolei EMC w br. wprowadził nowe zachęty dla średnich partnerów.
Obecnie Dell ok. 40 proc. swojego biznesu realizuje w kanale sprzedaży, a EMC – w ok. 60 proc. Nadal jednak nie wiadomo, kto będzie odpowiedzialny za współpracę z partnerami po finalizacji fuzji, która ma nastąpić już tym kwartale.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.