D-Link: nowy program lojalnościowy
D-Link uruchomił w Polsce, we współpracy z Actionem oraz Veracompem, nowy program lojalnościowy „D-Link Business Energizer”.
Od 15 listopada 2010 r. do 15 lutego 2011 r. resellerzy sprzedający produkty D-Linka, działający na rynku MSP, będą otrzymywać punkty. Będzie je można dostać m.in. za sprzedaż produktów D-Linka i za wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim rokiem, a także za pobieranie materiałów informacyjnych, udział w konferencjach oraz seminariach sieciowych organizowanych przez producenta lub jego partnerów. Zebranie 5 tys. punktów umożliwi im wzięcie udziału w losowaniu nagrody głównej – oryginalnego zegarka Jamesa Bonda, Omega Seamaster o wartości 3 tys. euro. Rejestracja do programu oraz szczegółowe informacje o nim będą dostępne na stronie www.dlink-energizer.com od 15 listopada br.
Resellerzy, którzy zarejestrują projekty o łącznej wartości co najmniej 2 tys. euro, prócz punktów zyskają 15-proc. upust na zakup produktów na potrzeby projektu. Poza tym niezależnie od bieżącego stanu konta wśród uczestników programu rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody.
Podobne aktualności
Nowa marka akcesoriów w Action
Firma z Zamienia została partnerem amerykańskiej marki j5create.
Action: 2,5 mld zł przychodów, 36,8 mln zł zysku w 2023 r.
Sprzedaż wzrosła, zysk zmniejszył się - wynika ze wstępnych danych.