Cudy wchodzi na polski rynek
Firma Cudy ogłasza wprowadzenie swojej marki w Polsce z produktami Wi-Fi, 4G/5G i Mesh.
Nowy gracz na rynku produktów sieciowych obiecuje ulepszenie sieci bezprzewodowej przy stosunkowo niskich kosztach inwestycji.
Cudy, marka rozwiązań sieciowych, weszła na rynek polski z różnorodną gamą produktów obejmującą routery bezprzewodowe, 4G, 5G, Mesh i przełączniki sieciowe.
Cudy dostarcza sprzęt sieciowy dla konsumentów i firm, ma użytkowników w ponad 50 krajach oraz ponad 60 dystrybutorów na świecie. Jak zapewnia, oferuje konkurencyjną strategię cenową dla dystrybutorów i resellerów.
„Oferujemy naszym partnerom atrakcyjne marże, wierzymy, że korzystna dla wszystkich współpraca z dostawcami, inwestorami, pracownikami i klientami prowadzi do długotrwałego sukcesu” – podkreśla Andy Chen, dyrektor generalny Cudy.
„Na polskim rynku zauważyliśmy duże zainteresowanie systemami Mesh, które charakteryzują się zwiększoną stabilnością, optymalnym zasięgiem Wi-Fi i łatwością konfiguracji i zarządzania. To jedno z najważniejszych oczekiwań użytkowników. Właśnie do tego stworzono Cudy” – mówi Reed Liu, szef rozwoju produktu.
Cudy to firma założona przez profesjonalistów w dziedzinie sieci. Trzech założycieli z ponad 10-letnim doświadczeniem wywodzi się z czołowego producenta sprzętu sieciowego. Pod koniec 2018 r. założyli Cudy wraz z zespołem badawczo-rozwojowym. Własna fabryka produkcyjna umożliwia rygorystyczne testy PCBA gotowych produktów, utrzymując wskaźnik RMA poniżej 1 proc. Po czterech latach rozwoju producent oferuje obecnie produkty w głównych kategoriach sieciowych i rozszerzy swoją działalność na obszary IoT i bezpieczeństwa w sieci.
Jak podaje firma, router Cudy LT18 jest najpopularniejszym routerem 4G Cat. 18 w Stanach Zjednoczonych, a LT400 znajduje się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się routerów na Amazonie we Włoszech. Flagowy produkt P5 5G NR AX3000 jest jednym z pierwszych routerów obsługujących technologię standardu 5G REL. 16.
„Cudy w tłumaczeniu z języka chińskiego na angielski to „cool”. W Polsce ma nieco inne skojarzenia, co zainspirowało nas do stworzenia naszego, polskiego sloganu: „WiFi pełne cudów!” Od łatwej konfiguracji do szerokiego zasięgu i bogatych funkcji” — mówi Zdzisław Kaczyk, Head of Sales Cudy Eastern Europe.
Oficjalnym dystrybutorem produktów Cudy jest AB.