CommVault: zmiany w programie PartnerAdvantage
Nowy program szkoleń i akredytacji, tytuł MarketBuilder z dodatkowymi nagrodami i bonusami, zmodernizowany portal partnerski to niektóre z innowacji w programie CommVault.
W ramach zmian wprowadzono nowy tytuł MarketBuilder. Partnerzy, którzy go otrzymają, mają dostęp do wszystkich podstawowych profitów, a dodatkowo mogą liczyć na wsparcie kadry zarządzającej CommVault (partnerzy Gold i Platinum), fundusze marketingowe, nagrody motywacyjne. Uzyskują także dostęp do konfiguratora oprogramowania Simpana. Partner z tytułem MarketBuilder ma swojego indywidualnego przedstawiciela w CommVault.
Zmodyfikowano portal dla partnerów InnerVault. Wprowadzono m.in. automatyzację rejestracji transakcji i zapytań marketingowych do profilu partnera. Portal udostępnia webinaria, informacje o promocjach, specyfikacje techniczne, a także szkolenia w Uniwersytecie Partnera CommVault, który oferuje internetowe certyfikaty i akredytacje z zakresu sprzedaży, obsługi, inżynierii systemów.
Partnerzy CommVault mają także dostęp do Globalnego Centrum Wsparcia Technicznego (Global Technical Enablement Center).
Podobne aktualności
Commvault kontynuuje integrację z AWS
Dostawca dołączył do AWS ISV Workload Migration Program i uzyskał tytuły AWS Service Ready Program.
Umowa Arrow i Commvault
Firmy podpisały umowę dystrybucyjną dotyczącą sprzedaży rozwiązań Commvault w Polsce.
Nowy dyrektor ds. partnerów w Commvault
„Radykalnie zwiększymy szybkość, skalę i tempo rozwoju naszego ekosystemu partnerskiego” – deklaruje przedstawiciel firmy.