Clarion: rozrywkowy nawigator
Clarion wprowadził na rynek nawigator samochodowy, będący jednocześnie multimedialnym centrum rozrywki.
Clarion wprowadził na rynek nawigator samochodowy, będący jednocześnie multimedialnym centrum rozrywki. Model NX509E ma rozmiar 2-DIN. Oprócz wbudowanego systemu nawigacyjnego ma 7-calowy ekran z dotykowy o rozdzielczości QVGA i odtwarzacz DVD.
Moduł nawigacyjny działa pod kontrolą oprogramowania iGO8.3. NX509E charakteryzuje się tzw. funkcją dwustrefowej rozrywki. Technika ta umożliwia stworzenie w samochodzie dwóch stref, dzięki czemu np. pasażerowie na tylnych siedzeniach mogą np. oglądać film DVD, DivX lub wideo z iPod’a czy iPhone’a na zamontowanych monitorach sufitowych lub w zagłówkach, podczas gdy osoby na przednich siedzeniach słuchają radia lub muzyki z pamięci USB i korzystają z nawigacji.
Clarion NX509E ma wbudowany wzmacniacz mocy MOS-FET 4 x 50 W, tuner RDS-EON, tylne wejście USB, ?6-kanałowe wyjście liniowe RCA 2 V, wyjście RCA 2-Zone (oddzielne sterowanie źródłami przód/tył), wejście RCA AV, wejście RCA dla kamery CCD. W zestawie jest pilot zdalnego sterowania.
Sugerowana cena detaliczna brutto produktu wynosi 4444 zł (cena promocyjna).
Podobne aktualności
Nowe centra zajmą się podatnikami
Od 1 września rozpocznie działalność 50 centrów obsługi podatników w całym kraju, które będą m.in. przyjmować deklaracje. Ponadto nowym firmom mają pomagać indywidualni doradcy w urzędach skarbowych.
Komputronik: Biznes w wielkopolskim centrum
Komputronik Biznes zrealizował kolejny projekt dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Poznaniu. Wdrożył rozwiązania IBM.
Fujitsu uruchamia nowe centrum usług w Polsce
Japońska firma otworzyła w Łodzi Centrum Usług Wspólnych dla Finansów i Księgowości. Ośrodek obsługuje 30 oddziałów firmy z 21 krajów regionu EMEA.