Cisco powiększa polski oddział
Cisco uruchomiło drugie biuro w Krakowie, rozbudowując otwarte w zeszłym roku Global Support Center.
Centrum świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco. Obejmuje takie działy firmy jak Cisco Services, finansowy, IT, operacyjny. Obsługuje klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (region EMEAR). Obecnie centrum zatrudnia 300 osób. Za 2-3 lata może ruszyć jeszcze większe biuro, a liczba pracowników zwiększy się trzykrotnie.
– W trakcie pierwszego roku działania krakowskie centrum przerosło nasze oczekiwania, zarówno pod względem kompetencji zatrudnionego personelu jak i doskonałego poziomu dostarczanych usług oraz satysfakcji klientów – komentuje Olivier Kohler, wiceprezes Global Business Services w Cisco.
Podobne aktualności
Tylko 2 proc. polskich firm jest dobrze chroniona przed cyberzagrożeniami
92 proc. organizacji zapewnia, że chce zwiększyć budżet na cyberbezpieczeństwo.
TD Synnex dystrybutorem odnawianego sprzętu Cisco
Już 51 proc. firm z kanału sprzedaży twierdzi, że oferuje programy recyklingu lub odbioru w gospodarce o obiegu zamkniętym - według badania.