Cisco: nowości dla partnerów i klientów z sektora małych firm
Cisco wprowadziło kolejne produkty serii Small Business Pro Series i Cisco Smart Business Communications System. Producent proponuje także partnerom i klientom z sektora małych firm program Small Business Advantage.
Cisco wprowadziło kolejne produkty serii Small Business Pro Series i Cisco Smart Business Communications System. Producent proponuje także partnerom i klientom z sektora małych firm program Small Business Advantage.
Do nowości produktowych zaliczają się rozwiązania Cisco SA 500 Series z rodziny Cisco Small Business Pro Series. Służą do ochrony sieci małych firm, umożliwiają pracownikom nawiązywanie połączeń z dowolnego miejsca.
Ceny produktówCisco SA 500 Series rozpoczynają się od 550 dol.
Opcjonalna usługa Trend Micro ProtectLink Gateway pozwala aktywować zabezpieczenia poczty elektronicznej i zabezpieczenia sieciowe. Zapewnia blokowanie spamu i niebezpiecznych stron WWW.
VeriSign Identity Protection (opcja) natomiast stanowi drugą warstwę zabezpieczeń, służy do potwierdzania jednorazowych haseł przesyłanych przez urządzania mobilne.
W ofercie producenta są także nowe telefony Cisco SPA 500 Series IP Phones, należące do rodziny Cisco Small Business Pro Series. Pięć aparatów IP współpracuje z lokalnym systemem kontroli połączeń (podobnie jak rozwiązania Cisco Unified Communications 500 Series), lub też z rozwiązaniami telefonii IP wdrażanymi przez usługodawców i użytkowanymi na zasadzie hostingu.
Ceny telefonów Cisco SPA 500 Series IP Phone wahają się od 135 dol. do 430 dol.
Cisco Smart Business Communications System w wersji 1.6 – współpracuje z telefonami IP z rodziny Cisco SPA 500 Series. Wersja 1.6 jest oparta na nowej edycji narzędzia Cisco Configuration Assistant (CCA) 2.1
Ceny systemu zależą od konfiguracji.
W programie Small Business Advantage Cisco oferuje:
– nowe ścieżki rozwoju w ramach Partner Development Fund dla partnerów zarejestrowanych (Cisco Registered Partner), wyspecjalizowanych (Cisco Specialized Partner), partnerów sprzedaży internetowej i usługodawców.
Program ma zapewniać kwartalne wypłaty dla zakwalifikowanych współpracowników na podstawie dokonanych przez nich zakupów. Producent wprowadził nowe narzędzia rejestrowania partnerów i systemy analityczne, które mają ułatwiać przystępowanie do programu i śledzenie wyników sprzedaży.
Podobne aktualności
Tylko 2 proc. polskich firm jest dobrze chroniona przed cyberzagrożeniami
92 proc. organizacji zapewnia, że chce zwiększyć budżet na cyberbezpieczeństwo.
TD Synnex dystrybutorem odnawianego sprzętu Cisco
Już 51 proc. firm z kanału sprzedaży twierdzi, że oferuje programy recyklingu lub odbioru w gospodarce o obiegu zamkniętym - według badania.