Cisco wprowadziło kolejne produkty serii Small Business Pro Series i Cisco Smart Business Communications System. Producent proponuje także partnerom i klientom z sektora małych firm program Small Business Advantage.

 

Do nowości produktowych zaliczają się rozwiązania Cisco SA 500 Series z rodziny Cisco Small Business Pro Series. Służą do ochrony sieci małych firm, umożliwiają pracownikom nawiązywanie połączeń z dowolnego miejsca.

 

Ceny produktówCisco SA 500 Series rozpoczynają się od 550 dol.

 

Opcjonalna usługa Trend Micro ProtectLink Gateway pozwala aktywować zabezpieczenia poczty elektronicznej i zabezpieczenia sieciowe. Zapewnia blokowanie spamu i niebezpiecznych stron WWW.

 

VeriSign Identity Protection (opcja) natomiast stanowi drugą warstwę zabezpieczeń, służy do potwierdzania jednorazowych haseł przesyłanych przez urządzania mobilne.

 

 

W ofercie producenta są także nowe telefony Cisco SPA 500 Series IP Phones, należące do rodziny Cisco Small Business Pro Series. Pięć aparatów IP współpracuje z lokalnym systemem kontroli połączeń (podobnie jak rozwiązania Cisco Unified Communications 500 Series), lub też z rozwiązaniami telefonii IP wdrażanymi przez usługodawców i użytkowanymi na zasadzie hostingu.

 

Ceny telefonów Cisco SPA 500 Series IP Phone wahają się od 135 dol. do 430 dol.

 

Cisco Smart Business Communications System w wersji 1.6 – współpracuje z telefonami IP z rodziny Cisco SPA 500 Series. Wersja 1.6 jest oparta na nowej edycji narzędzia Cisco Configuration Assistant (CCA) 2.1

 

Ceny systemu zależą od konfiguracji.

 

W programie Small Business Advantage Cisco oferuje:

 

– nowe ścieżki rozwoju w ramach Partner Development Fund dla partnerów zarejestrowanych (Cisco Registered Partner), wyspecjalizowanych (Cisco Specialized Partner), partnerów sprzedaży internetowej i usługodawców.

 

Program ma zapewniać kwartalne wypłaty dla zakwalifikowanych współpracowników na podstawie dokonanych przez nich zakupów. Producent wprowadził nowe narzędzia rejestrowania partnerów i systemy analityczne, które mają ułatwiać przystępowanie do programu i śledzenie wyników sprzedaży.