Ceneo wprowadziło rekomendacje produktów
Karty produktów na Ceneo uzupełniono o dodatkowe oferty. Mają być dostosowywane do indywidualnych preferencji użytkowników.

Rekomendacje można znaleźć u dołu strony z wyszukanym produktem i linkami do sklepów. Jest to kilka boksów z ofertami, które mogą zainteresować kupującego, na podstawie jego wcześniejszych zachowań (serwis zapamiętuje rzeczy, których wcześniej poszukiwał internauta). Propozycje są dobierane osobno dla każdego klienta odwiedzającego witrynę.
– Rekomendacje produktów mają coraz większe znaczenie w e-commerce. Sklepom internetowym pomagają zwiększyć sprzedaż, a użytkownikom zaoszczędzić czas przeznaczony na poszukiwanie – mówi Paweł Kowalski, dyrektor zarządzający Ceneo Technologie – Aby system dobrze spełniał swoją funkcję, mechanizm dobierania ofert do boksów musi być odpowiednio skonstruowany. W Ceneo stworzyliśmy zaawansowany algorytm dobierający produkty między innymi na podstawie wcześniejszych zachowań danego użytkownika.
Podobne aktualności
Apel do Euro-net, Media Saturn, Terg, Neonet, Morele, Allegro i Ceneo
"Zwiększony popyt może rodzić pokusę nieuzasadnionego podwyższania cen" - twierdzi prezes UOKiK zwracając się do największych detalistów.
Ranking e-sklepów Ceneo: Eukasa zdetronizowała eMag
Największa porównywarka cen ogłosiła nowy "Ranking Zaufanych Sklepów". Ciekawie wygląda jego zestawienie z zeszłym rokiem.
Rezygnacje w Allegro
Doszło do rezygnacji w radzie dyrektorów, rozwiązano rady nadzorcze.