CeBIT w br. (16-20 marca) skupia się w 100 proc. na biznesie, przybliża przede wszystkim rozwiązania, a nie pojedyncze produkty – deklaruje Oliver Frese z zarządu Deutsche Messe AG (organizator targów). Motto tegorocznej imprezy brzmi „d!conomy”, czyli wpływ cyfryzacji na przedsiębiorstwa i gospodarkę. W centrum uwagi mają znaleźć się takie zagadnienia jak Big Data, chmura, mobilność, media społecznościowe, Internet rzeczy, bezpieczeństwo i ich rola w transformacji biznesu.

Według danych za ub.r. 27 proc. gości Cebitu reprezentowało firmy IT z branży handlowej, 17 proc. to resellerzy związani z telekomunikacją, 27 proc. – dystrybutorzy, a 28 proc. – producenci. Na Planet Reseller pokazywana jest cała gama rozwiązań, od oprogramowania, po chmurę, e-biznes i infrastrukturę.  

Według organizatorów z Polski przyjechało 75 wystawców, w tym 21 koncentruje się na produktach. To znacznie mniej, niż w 2013 r., gdy Polska była partnerem targów (wystawców było ok. 200). 

Wyszukiwarkę firm można znaleźć tutaj