CBA sprawdza projekt zrealizowany na Politechnice Wrocławskiej. Funkcjonariusze miejscowej delegatury 29 listopada br. rozpoczęli kontrolę wdrożenia systemu zarządzania uczelnią w obszarze procesów dydaktycznych. Został on zrealizowany w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Postępowanie zostało otwarte w końcu grudnia 2020 r., a oferty przyjmowano do końca lutego 2021 r.

W trakcie postępowania wpłynęło odwołanie jednej ze spółek do KIO dotyczące wymaganego doświadczenia zawodowego i kwalifikacji personelu, w którym wskazywano naruszenia zasady równości i uczciwej konkurencji, jednak zostało ono wycofane. Kontrola NCBR nie stwierdziła nieprawidłowości w zamówieniu publicznym.

Zarządzanie uczelnią to jeden z pięciu modułów „Zintegrowanego Programu Rozwoju Politechniki Wrocławskiej”, który został podzielony na dwie części: obsługa procesów dydaktycznych oraz szkolenia kadry.

Projekt ZPR był realizowany od 1 października 2018 r. do 30 września 2022 r.

Zakończenie kontroli CBA planowane jest na 28 lutego 2023 r. Może ona jednak zostać przedłużona o kolejne 6 miesięcy.