Celem projektu jest poszukiwanie i wdrażanie innowacji istotnych dla całej branży. Mogą wziąć w nim udział zarówno firmy rozpoczynające działalność, jak i te o ugruntowanej pozycji w branży nowych technologii. Jest również miejsce dla uczelni o profilu informatycznym i handlowym.

Carrefour Polska udostępni wybranym start-upom specjalnie przygotowaną przestrzeń biurową o powierzchni 650 m2 w Warszawie. Równocześnie jeden ze sklepów Carrefour stanie się polem do testowania nowych pomysłów i rozwiązań wypracowanych w ramach inkubatora, np. aplikacji i narzędzi cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami.

Partnerem przedsięwzięcia jest MADIFF, firma doradcza w zakresie innowacji cyfrowych i nowych technologii oraz jej akcelerator i-MADIFF. Jej rolą będzie umożliwienie szybkiej realizacji projektów przedstawionych przez uczestników programu oraz wspólna z Carrefour ocena merytoryczna i selekcja zgłaszanych projektów. Wybrane firmy dostaną także wsparcie w dalszym rozwoju, m.in. poprzez zapewnienie im instrumentów finansowych od momentu utworzenia (seed capital) do wejścia na giełdę oraz ekspansji międzynarodowej.