Paweł Wośko na początku października br. objął stanowisko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother. Jest odpowiedzialny za wprowadzanie odpowiednich procedur w regionie i szkolenia w zakresie zwiększenia kompetencji działów technicznych. Do jego obowiązków należy również przekazanie wiedzy dotyczącej obsługi przed i posprzedażnej oraz budowanie odpowiednich praktyk zespołów w całym regionie.

Paweł Wośko jest związany z Brotherem od ponad 16 lat. Zaczynał jako Technical Assistant i sukcesywnie piął się po szczeblach kariery. Od ponad 5 lat pełnił stanowisko Pre-Sales & Technical Service Manager.

Po awansie Paweł Wośko odpowiada za wsparcie techniczne działów sprzedaży i zarządzanie zespołem serwisowym w regionie CEE. Jego ważną rolą w organizacji jest również utrzymywanie relacji z klientami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi technicznej przed i po sprzedaży.

„Przez ponad 16 lat pracy w Brother zdobyłem cenną wiedzę o rozwiązaniach firmy i nieocenione doświadczenie w zarządzaniu serwisem technicznym. Mogłem obserwować, jak ewoluuje branża urządzeń drukujących, a wraz z nią potrzeby naszych klientów. Zdobytą wiedzę mogę teraz wykorzystać w codziennej pracy i przekazać ją zespołom z regionu” – komentuje Paweł Wośko.