BPSC chce 3-krotnie zwiększyć sprzedaż poprzez partnerów
Spółka chce pozyskać do współpracy więcej firm, sprzedających do klientów końcowych. W ciągu 2 lat zamierza zwiększyć obroty za pośrednictwem kanału partnerskiego nawet o 200 proc.
Obecnie sprzedaż oferowanych przez BPSC systemów Impuls Evo oraz mHR za pośrednictwem partnerów stanowi w kilkanaście procent przychodów spółki, ponieważ realizują oni zwykle niewielkie wdrożenia (głownie ERP) w małych i średnich firmach. Spółka chce to zmienić, zwiększając w ciągu najbliższych 2 lat sprzedaż za pośrednictwem kanału partnerskiego co najmniej o 100 proc., a nawet o 200 proc., i kładąc większy niż do tej pory nacisk na sprzedaż systemu mHR.
Aktualnie BPSC współpracuje z kilkudziesięcioma firmami. Jeszcze w tym roku chce zawrzeć co najmniej 10 nowych umów partnerskich, a kilkanaście kolejnych w I kw. 2016 r. – przede wszystkim z firmami, które będą sprzedawać produkty BPSC do klientów końcowych. Stara się nawiązać współpracę z firmami specjalizującymi się w doradztwie i konsultingu.
Usługi komplementarne
BPSC chce pozyskać też firmy, które mają własne aplikacje rozszerzające ofertę produktową chorzowskiego dostawcy. Mowa np. o systemach do projektowania, zarządzania odpadami itp. Ten model współpracy chorzowski dostawca realizuje od lat i chce go kontynuować.
– Chętnie podejmujemy współpracę np. z partnerami oferującymi rozwiązania klasy CAD/CAM czy też rozwiązania GIS-owe. Można wtedy osiągnąć ciekawy efekt synergii. Doskonale układa nam się również kooperacja z partnerami oferującymi swoim klientom infrastrukturę sprzętową. Mam tutaj na myśli np. firmy wyposażające magazyny w przesuwane regały czy też urządzenia identyfikujące – przekonuje Arkadiusz Bała z BPSC.
Według BPSC partnerzy mogą liczyć na sięgające nawet kilkudziesięciu procent prowizje, wsparcie handlowe, formalno-prawne i merytoryczne, a także pomoc w działaniach telemarketingowych.
Podobne aktualności
Polski rynek IT urośnie do 140 mld zł w 2024 roku
„Realia branży wymagają ostrożnego podejścia do prognoz na przyszłość” - zauważa prezes.
Polskie MŚP cierpią na brak specjalistów IT
30 proc. zgłasza taki problem. „Sektor MŚP jest najbardziej zapuszczony cyfrowo i ma sporo do nadrobienia” – mówi ekspert.
Rekrutacja pracowników: wysokie koszty i niska skuteczność
Nawet 28 tys. zł kosztuje pozyskanie nowego fachowca. „Ludzie powinni spędzać więcej czasu z ludźmi, a nie z oprogramowaniem” – radzi rekruterom ekspert.