Boldare, firma specjalizująca się w projektowaniu i tworzeniu produktów cyfrowych, otwiera dwa nowe biura: w Hamburgu i Amsterdamie.

Boldare ma klientów głównie za granicą. W 2021 r. 92 proc. przychodów firmy pochodziło spoza Polski, najwięcej z Europy Zachodniej (41 proc.) i Azji (45 proc.). Kilka proc. przypadało na USA i Polskę.

Firma ma już 4 biura w kraju: w Gliwicach, Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Projektuje i rozwija produkty cyfrowe dla klientów m.in. z sektora energii odnawialnej, usług informatycznych, turystyki, telekomunikacji i konsultingu w zakresie zarządzania.

Otwarcie nowych oddziałów w Niemczech i Holandii jest więc związane z zagraniczną ekspansją spółki. Nowe biura umożliwią bliższy kontakt z lokalnymi klientami (aktualnymi i potencjalnymi) oraz dotarcie do specjalistów. Zwłaszcza, że po pandemii wzrosło znaczenie bezpośrednich spotkań. „Co prawda dużo pracujemy zdalnie, a spotkania nierzadko są wirtualne, jednak wiemy, jak ważne są spotkania face to face. Stąd nasza inicjatywa” – tłumaczy Karolina Kołodziej, Head of New Business w Boldare.