Sato poszerzył umowę dystrybucyjną z BlueStar
Producent drukarek kodów kreskowych, etykiet, rozwiązań EPC/RFID, podpisał nową europejską umowę dystrybucyjną z BlueStar.

Partnerzy BlueStara mogą dołączyć do programu Sato „Prestige Partner Program”. Japoński producent poszukuje nowych partnerów na poziomach: Affiliate, Champion i Premier z branży detalicznej, hotelarskiej, transportowej, produkcyjnej, a także ze służby zdrowia.
Umowa została zawarta w ramach nowej strategii kanałowej Sato i prowadzonej w Europie kampanii „Rok Kanałów Biznesowych”. Przedstawiciel firmy stwierdził, że Sato ma „agresywne plany rozwoju”. W minionym miesiącu producent ogłosił plan utworzenia koło Wrocławia swojego europejskiego centrum dystrybucyjnego.
Podobne aktualności
Rośnie wartość sprzedaży urządzeń drukujących w Europie
Wolumeny spadły, natomiast obroty poprawiły się czwarty kwartał z rzędu. Skorzystała zwłaszcza jedna marka.
Słaby popyt konsumencki „plagą” rynku druku
Wolumeny dostaw drukarek i MFP spadły o blisko 12 proc. w II kw. br., choć wartość sprzedaży tylko o 1 proc.
Umowa Arrow i Commvault
Firmy podpisały umowę dystrybucyjną dotyczącą sprzedaży rozwiązań Commvault w Polsce.