Sato poszerzył umowę dystrybucyjną z BlueStar
Producent drukarek kodów kreskowych, etykiet, rozwiązań EPC/RFID, podpisał nową europejską umowę dystrybucyjną z BlueStar.
Partnerzy BlueStara mogą dołączyć do programu Sato „Prestige Partner Program”. Japoński producent poszukuje nowych partnerów na poziomach: Affiliate, Champion i Premier z branży detalicznej, hotelarskiej, transportowej, produkcyjnej, a także ze służby zdrowia.
Umowa została zawarta w ramach nowej strategii kanałowej Sato i prowadzonej w Europie kampanii „Rok Kanałów Biznesowych”. Przedstawiciel firmy stwierdził, że Sato ma „agresywne plany rozwoju”. W minionym miesiącu producent ogłosił plan utworzenia koło Wrocławia swojego europejskiego centrum dystrybucyjnego.
Podobne aktualności
Polskie biura chcą kupować odnawiany sprzęt. Podają warunki
Dla 24 proc. polskich firm odnowiony sprzęt to produkt pierwszego wyboru, a 48 proc. rozważa taki zakup - według badania.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Dwucyfrowy spadek na rynku drukarek dotarł do Europy
„Jest wynikiem zmniejszającego się popytu ze strony klientów w obliczu słabnącego otoczenia gospodarczego w Europie Zachodniej" - komentuje analityk.