Blackberry szuka sojusznika
Po rozpoczęciu współpracy Apple z IBM Blackberry rozgląda się za partnerem, który wesprze go w rywalizacji o klientów w firmach. Wśród możliwych sojuszników wymienia się Della.
O rozpoczęciu rozmów z potencjalnymi partnerami poinformował dziennik The Financial Times John Chen, CEO Blackberry. Nie podał jednak nazw firm. Nieoficjalnie jedną z nich jest Dell. Według Chena Blackberry z ofertą rozwiązań obejmujących bezpieczeństwo i zarządzanie może być solidnym partnerem dla firmy sprzedającej do klientów biznesowych. Porozumienie Apple’a i IBM uznaje za potwierdzenie obranego kursu, czyli koncentracji na rynku enterprise. Inwestorzy uznali je natomiast za niekorzystne dla Blackberry, co przejawiło się spadkiem kursu akcji firmy. Z kolei Dell komentując alians Apple i IBM stwierdził, że nie stanowi on dla niego zagrożenia.
Starania Blackberry wpisują się w zmiany na rynku produktów mobilnych – wobec słabnącego popytu konsumenckiego i spadających cen producenci stawiają na rozwiązania dla firm.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.