Black Point sprzedał więcej zamienników w IV kwartale
Według szacunkowych wyników producent wypracował w 2011 r. 70,5 mln zł skonsolidowanego obrotu, a w IV kw. - ponad 19,3 mln zł, o 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosła sprzedaż zamienników, znacznie poprawił się Eco Service.
W całym 2011 roku Black Point przewiduje 44,9 mln zł jednostkowego obrotu, a za IV kw. ub.r. – 12,4 mln zł. W przypadku spółek Black Point i Eco Service (firma zależna) zbyt w ujęciu wartościowym w IV kw. ub.r. wzrósł odpowiednio o 3,7 proc. i 27 proc. (rok do roku). Sprzedano o 8 proc. więcej zamienników do drukarek atramentowych oraz o 6 proc. więcej tonerów. Z kolei Eco Service zwiększył sprzedaż ilościową o blisko 80 proc. (o 1,5 raza w przypadku pustych kartridży atramentowych).
– Dzięki przemyślanej strategii Black Pointowi udaje się konsekwentnie zwiększać sprzedaż nawet w okresie spowolnienia na rynku – mówi Kamila Yamasaki, prezes spółki.
Firma w ostatnim kwartale wprowadziła do oferty nowości, m.in. kartridże do drukarek atramentowych Brothera i Epsona.
Podobne aktualności
Black Point: niższa sprzedaż, wyższe zyski
Obecna strategia spółki skupia się m.in. na rozwoju sprzedaży B2B poprzez długoletnich partnerów - informuje nowy prezes.