Jednostkowe przychody Black Point SA w IV kw. 2018 r. spadły do 6,76 mln zł wobec 7,3 mln zł przed rokiem. Zysk netto jednak wzrósł do 0,58 mln zł z 0,48 mln zł. Wyższa była również EBITDA: 1,01 mln zł wobec 0,84 mln zł.

W ujęciu skonsolidowanym (wraz ze spółką Eco Service) przychody były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej, wyniosły 12,70 mln zł wobec 12,32 mln zł w IV kw. 2017 r. Zysk netto jednak wyraźnie spadł – do poziomu 0,35 mln zł z 2,20 mln zł, mimo wyższej EBITDA (0,92 mln zł wobec 0,64 mln zł).

Zarząd komentuje, że poprawa wyników spółki Black Point SA jest efektem optymalizacji i restrukturyzacji.

W ramach działań prowadzonych od 2017 r. zarząd informował m.in. o optymalizacji procesów, wzmocnieniu działu handlowego i marketingu, inwestycjach w usługi zarządzania drukiem i redukcji stałych kosztów.

Ostateczny bilans IV kw. ub.r. Black Point pokaże 14 lutego br.