Będzie Dzień Darmowej Dostawy
Na 30 listopada zaplanowano Dzień Darmowej Dostawy. Klienci, którzy zamówią towary w e-sklepach uczestniczących w akcji, nie zapłacą za wysyłkę.
Jak na razie swój udział w inicjatywie zgłosiło ponad 600 sklepów (kilka razy więcej niż w ub. roku o tej samej porze). Póki co nie ma wśród nich największych sprzedawców sprzętu komputerowego. Kampania organizowana w Polsce po raz drugi ma zachęcić klientów do kupowania przez Internet. Jej partnerami są m.in. Ceneo, Nokaut, Okazje.info, Sklepy24. Darmowa dostawa będzie obejmować wszystkie zamówienia złożone w sklepach uczestniczących w akcji w dniu 30 listopada, niezależnie od ich wartości i kosztów wysyłki.
Więcej informacji znajduje się pod adresem http://www.dziendarmowejdostawy.pl.
Podobne aktualności
Platformy będą raportować skarbówce o e-sprzedawcach po 1 lipca 2024 r.
Rząd przyjął projekt ustawy. KAS chce wyłowić sprzedawców unikających opodatkowania.
Co piąta firma w Polsce nie ma systemu do automatyzacji zakupów
Dla 73 proc. firm najważniejsza przy wyborze systemu zakupowego B2B jest łatwość integracji i wdrożenia.