Do zespołu Axis Communications Poland dołączył Marek Białek, który objął nowo utworzone stanowisko Key Account Managera. Będzie odpowiadał za rozwój współpracy z partnerami i wzrost biznesu firmy w różnych segmentach polskiego rynku.

Marek Białek ma 15 lat doświadczenia we współpracy z partnerami. Przez ostatnie 5 lat jako Territory Account Manager MidMarket w Avaya odpowiadał za budowę i rozwój kanału partnerskiego firmy w Polsce. Wcześniej pracował m.in. w Cegeka, Simple, Sybase i Sun Microsystems.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej w Warszawie na kierunku IT w biznesie.

- Nowo utworzone stanowisko Key Account Managera, które obejmuje Marek Białek, to nasz kolejny krok w poszerzaniu obecności Axis na rynku w Polsce. Osoba na tym stanowisku ma za zadanie wspierać wybranych partnerów w ich dalszym rozwoju z naszą marką – mówi Dagmara Pomirska, Sales Manager Axis na terytorium Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich.