Avnet Premium Club
Kolejna edycja programu Avnet Premium Club trwa o 1 lipca 2011 r. do 30 czerwiec 2012 r. Minimalna wartość zakupu, który można zarejestrować w serwisie Programu, to 1 tys. zł netto.
W szóstej edycji programu lojalnościowego Avnet Premium Club promowane są zakupy produktów: IBM, VMware, Brocade, Juniper Networks, Motorola, Intermec, Datamax. Aby otrzymać nagrody (m.in.: vouchery do spa, bony Sodexo, nagrody rzeczowe czy karnetów do kina) należy zarejestrować ich zakupy na dedykowanej stronie programu – www.avnetpremiumclub.pl. Punkty zdobyte w programie można także wymieniać na szkolenia IBM oraz egzaminy Prometric.
W Avnet Premium Club może wziąć udział każdy zarejestrowany Partner Handlowy (rejestracja może nastąpić podczas trwania Programu), który dokona zakupu produktów wymienionych marek w Avnecie. Za zarejestrowane na stronie programu zakupy są naliczane punkty (1 tys, zł = 1 pkt.).
Przelicznik ten może ulec zmianie w przypadku promocji dotyczących wybranych produktów. Wykaz aktualnych promocji i katalog nagród są dostępne po zalogowaniu się w serwisie www.avnetpremiumclub.pl.
Z udziału w programie są wyłączone transakcje zawierane na podstawie cen specjalnych ustalonych bezpośrednio przez: IBM, VMware, Brocade, Juniper Networks, Motorola, Intermec, Datamax.
Podobne aktualności
Weteran Red Hata odchodzi na emeryturę
Paul Cormier, przewodniczący i były CEO Red Hata, postanowił zakończyć karierę zawodową.
Zwolnienia w IBM
Redukcje objęły dział marketingu i komunikacji. Koncern zamierza dążyć do tego, by AI zastępowała niektóre role.